czwartek, 19 stycznia 2012

metryczka cz. 4

Metryczka skończona! Jeszcze tylko kosmetyka i oprawa. Powiem nieskromnie, że efekt mi się bardzo podoba. Ciekawe co powie świeżo upieczona mamusia na taki prezent :-))


Dzisiaj naszła mnie chęć na zakup jakiejś gazetki z wzorkami. Akurat natrafiłam w kiosku na nowy numer "Igłą Malowane". Przyznam szczerze, że ostatnio nie było nic ciekawego w HP, więc zaniechałam na kilka miesięcy nabywanie tego tytułu. Teraz jednak czasopismo zostało odświeżone, pojawiły się w nim nowe, bardziej ciekawsze schematy. Już sama okładka zachęca do kupna. Nie jest to może jeszcze TO czego ja bym oczekiwała, do gazetek zagranicznych jeszcze sporo brakuje, ale jest lepiej. Oto kilka zdjęć:

W przerwach między wyszywaniem metryczki powstało też coś na wymiankę sercową, ale jak na razie oczywiście nie mogę tego pokazać.

Dziękuję za miłe komentarze oraz witam serdecznie nowych Obserwatorów. Pa!



1 komentarz: