niedziela, 13 maja 2012

Kartki

W zeszłym roku zapoczątkowałam nową tradycję, a mianowicie obdarowywanie nauczycieli na koniec roku szkolnego własnoręcznie wykonanymi kartkami. Czytałam zresztą na jakimś forum, że takie prezenty są najbardziej mile wspominane przez wychowawców, a ponadto nie wzbudzają zażenowania u obdarowanych czyli jednym słowem bez żadnych obaw można je przyjąć. Rok temu wykonałam dwie kartki, córka kończyła zerówkę w przedszkolu, nie mogłam więc nie skorzystać z okazji i nie wyhafcić czegoś dla przemiłych Pań Wychowawczyń. Powstały takie oto karteczki:


Dzisiaj rozpoczęłam pracę nad kartką dla Wychowawczyni ze szkoły, do której teraz uczęszcza córka.
W końcu do wakacji pozostało już 1,5 miesiąca, więc nie było na co czekać. Na szczęście znalazłam ostatnio idealny wzorek do xxx, wzięłam się więc dziarsko do pracy. Na razie jest tyle:



I trochę zbliżeń:


Kolory jak zwykle dobierane na oko z posiadanych zapasów :)

3 komentarze:

  1. Karteczki wpadły mi w oko są śliczne, prezent dla wychowawczyni córki będzie na pewno wielkim zaskoczeniem a na pewno miłą niespodzianką. Pozdrawiam
    P.s. Dziekuje za odwiedzinki i ze bedziesz nawiedzac mojego blogaska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki! :) Na pewno się spodobają. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do konkursowej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, a ten ostatni, rozpoczęty hafcik - super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń